Onze unieke dienstverlening: samengesteld voor jou

Hoe profiteer jij van ons automation platform?

BK IT X AI

AI is voor ons geen hype en ook ook geen term die cool is om in onze marketing te gebruiken. Het is een hulpmiddel om onze dienstverlening veel beter te maken. Bij BK IT Solutions omarmen we het gebruik van AI. Wij gebruiken het om onze klanten proactiever van informatie te voorzien, verzoeken sneller af te kunnen handelen en onze kosten laag te kunnen houden.

James Bot

Het idee om AI te gebruiken in onze dienstverlening is ontstaan in de zomer van 2022. ICT word aan de ene kant steeds eenvoudiger maar aan de andere kant neemt ook de complexiteit toe. Standaardisering wordt belangrijker, een verkeerde wijziging in een cloud omgeving kan zorgen voor enorme kosten of nog erger een groot beveiligingsrisico. Als een organisatie een ICT storing heeft dan is snelle support belangrijk. Om onze medewerkers te ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden bedachten wij onze virtuele collega James Bot. James is onze butler die zorgt dat we onze klanten voorzien van de crème de la Cream van de ICT dienstverlening.

Nieuwe medewerker in dienst? Op basis van de functie maakt James Bot automatisch een account voor je aan met de juiste rechten. Medewerker uit dienst? James Bot zorgt dat het account op de laatste werkdag wordt gedeactiveerd.

Vergeten een medewerker uit dienst te melden? Een inactief account zorgt voor een potentieel beveiligingsrisico en je blijft onnodig betalen voor Microsoft licenties. James Bot stuurt maandelijks een rapportage met accounts die de laatste 30 dagen inactief zijn geweest. Soms is dit terecht omdat iemand ziek is of op vakantie maar meestal gaat het om medewerkers die niet op de juiste manier zijn afgemeld. Hierdoor besparen onze klanten al snel honderden euro’s per jaar.

(Tijdelijk) autorisaties wijzigingen voor een medewerker? James Bot verstuurd het wijzigingsverzoek naar gemachtigde personen binnen jouw organisatie. Na goedkeuring wordt de rechtenwijziging automatisch verwerkt. Vervolgens ontvang je van ons elke maand een rapport waarin alle groepen en rechten zijn gedocumenteerd. Goed om te controleren maar ook gelijk handig voor je jaarlijkse ISO audit!

Snelle support

We zorgen voor een veilige, snelle en goedwerkende ICT omgeving, dat beloven we je! Als je onverhoopt toch een keer stil staat vanwege een storing of omdat je je wachtwoord bent vergeten dan wil je snel verder kunnen werken.

Traditionele IT bedrijven maak gebruik van een planner, een planner maakt nieuwe tickets aan, stelt de categorieën op de juiste manier in en plaatst het ticket op basis van tijd in de planning van de engineer.

Bij BK IT Solutions doen we dat anders, de rol van een planner is bij ons overgenomen door AI. Neem je contact met ons op dan krijg je gelijk een engineer aan de telefoon. Vanaf dat moment helpt James Bot de engineer om het ticket zo spoedig mogelijk te kunnen verhelpen. Nieuw wachtwoord nodig? Dan helpt James Bot de engineer om dit zo spoedig mogelijk uit te voeren. Kan je verzoek niet automatisch opgelost worden? Dan voorziet James Bot de engineer van mogelijke oplossingen van uit onze documentatie.

Komen we er echt niet direct uit? Dan zorgt James Bot ervoor dat het ticket de juiste prioriteit krijgt en wordt toegewezen aan de juiste medewerker met de meeste expertise op dit gebied.

Kennismaken?

Goed plan! We nemen graag de tijd voor je om te bespreken hoe we jouw organisatie vooruit kunnen helpen. Laat hier je gegevens achter en we bellen je zo snel mogelijk.

Direct in contact komen?

Bas Kraan beantwoordt al je vragen.