Synchroniseren van jouw persoonlijke folders met behulp van Onedrive
Onedrive heeft een handige feature om jouw persoonlijke folders: Desktop, Documenten en Afbeeldingen te synchroniseren met Onedrive. Door deze feature is er automatisch altijd een back-up van jouw bestanden en heb je op meerdere apparaten altijd dezelfde bestanden.
Deze handleiding beschrijft hoe je deze feauture kunt inschakelen:
1. Open Onedrive
Open Onedrive, je kunt Onedrive vinden rechts onder in de taakbalk of via het start menu:
Taakbalk:
Start menu:
2. Controleer of je al bent ingelogd
Wanneer je Onedrive opent hoor je het volgende te zien:
Is dit nog niet geval klik dan op Aanmelden en log in met je Office 365 account.
3. Open instellingen
Open Onedrive opnieuw en klik daarna op Help & Settings.
Klik daarna op de knop Backup.
4. Synchroniseer jouw persoonlijke folders
Klik daarna op Manage backup en daarna op start back-up
5. Resultaat
Jouw persoonlijke folders worden vanaf nu op de achtergrond automatisch gesynchroniseerd naar Onedrive.