BK IT Solutions ICT Support

Problemen houden zich helaas niet aan de kantooruren tussen 09:00 en 17:00. Onze ICT support is daarom 24/7 bereikbaar voor onze klanten!

Meest gestelde vragenServicedesk Portaal

Download remote software


Download remote software

Om je op afstand te helpen vragen we je om allereerst de remote software te downloaden.

Open de software

Start vervolgens het door u zojuist gedownloade programma, deze staat mogelijk in de map Downloads.

Verbind met ons

Nu kunnen we met je meekijken en het scherm overnemen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn!

De support die jij nodig hebt

Wanneer je met een probleem of vraag zit, wil je daar zo snel mogelijk mee geholpen worden. Daarom kun je jouw supportaanvraag op verschillende manieren bij ons indienen, zodat we je meteen kunnen helpen op de manier die jij prettig vindt. Kies dus de vorm die het beste bij jou past:

Via support@bkitsolutions.nl
Stel eenvoudig jouw vraag door een mail te sturen naar support@bkitsolutions.nl. Jouw vraag wordt dan automatisch in ons systeem verwerkt en opgepakt. Heeft jouw vragen urgentie? Dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen zodat wij je direct kunnen assisteren.

Bel met +31 (0)88 606 3100
Toch liever direct iemand aan de lijn? Natuurlijk kun je ook rechtstreeks contact opnemen met onze helpdesk! Daar zitten we voor je klaar om je meteen verder te helpen.

Welk kanaal je ook kiest, onze specialisten gaan graag voor je aan de slag! Jouw tijd is geld waard en daarom lossen wij jouw uitdagingen dan ook zo snel mogelijk op.

Servicedesk Portaal

ICT Portaal

Ben je ICT Contactpersoon? Gebruik dan het ICT Portaal om toegang te krijgen tot alle openstaande tickets en projecten. Ook kun je hier jouw contracten, facturen en ICT inventaris terugvinden.
Inloggen

Meest gestelde vragen

In de lijst met meest gestelde vragen hebben we zoveel mogelijk informatie opgenomen om je mee op weg te helpen.