Android apparaat koppelen aan de zakelijke IT-omgeving

Deze handleiding beschrijft hoe je een Android apparaat kunt toevoegen aan de zakelijke IT-omgeving (Office 365) met behulp van Microsoft Intune.

Android apparaat koppelen aan Microsoft Intune

  1. Installeer de Intune Bedrijfsportal app via deze link of zoek deze in de Google Playstore.

2. Open de app, klik op aanmelden en log in met jouw zakelijke Office 365 account.

3. Nadat je bent ingelogd kan de configuratie gestart worden. Klik hiervoor op “Beginnen”, “Doorgaan” en hierna op “Volgende”

4. Verleen de applicatie alle nodige rechten door op “Toestaan” te drukken op de volgende meldingen.

5. Apparaatbeheer kan nu geconfigureerd worden. Klik op activeren en klik bij het volgende scherm op “Inschakelen”

Ga weer terug naar de Intune-bedrijfsportal app. Je ziet nu dat alles is ingesteld. Klik op doorgaan. Je kunt je apparaat nu volledig gebruiken in combinatie met jouw zakelijke apps en documenten.